Harapan Mereka Aspirasi Bersama

Friday, May 25, 2012

Majlis Perpisahan Pn Yong Siok Fang


Hari ini merupakan salah satu hari yang susah dilupai oleh warga SMK Tun Mutahir ~ Perpisahan Pn Yong Siok Fang ~ seorang guru yang berdedikasi, kreatif dan inovatif! Kehilangan beliau merupakan satu kerugian besar bagi warga PPKI SMKTM.

Pelajar-pelajar yang dikasihi dan disayangi beliau

Warga PPKI telah menganjurkan satu 'lunch-buffet' di Renaissance Melaka Hotel. Majlis bermula pada jam 1.30pm dengan ucapan Pengerusi Majlis ~ En Rosle Mahat @ Kassim, diikuti dengan manjamu selera. Sewaktu menjamu selera, majlis diteruskan dengan ucapan yang diraikan ~ Pn Yong Siok Fang, ucapan GPK Pendidikan Khas ~ Ust Sajat Ahmad, ucapan Pengetua ~ Tn Hj Hussin Sirun dan yang terakhir adalah penyampaian hadiah oleh guru dan pelajar yang dikasihi.

~ Jasamu dikenang ~

Cikgu Yong telah mengingati pelajar-pelajar yang disayangi dan dikasihi supaya belajar bersungguh-sungguh dan jadi seorang insan yang berguna kepada masyarakat kelak. Selain itu, beliau juga menyampaikan betapa berat hatinya meninggalkan PPKI SMKTM yang telah beliau berkhidmat selama 12 tahun.

Bergambar dengan rakan seperjuangan

Majlis Rasmi 



Warga PPKI akan sentiasa mengingati dan mendoakan semoga Cikgu Yong dan suami sihat dan bahagia selalu. Cikgu Yong, jaga diri dan jenguklah kami di sini apabila cikgu Yong balik nanti. Selamat Tinggal Cikgu Yong!

0 comments: